Alla inlägg den 23 april 2014

Av Ewa - 23 april 2014 19:27

......för att smita undan från hyllningarna som krävs på mors dag: du hittar en bild av en handskriven lapp som du sparar i din mobil. Sedan visar du den för din mamma och säger följande: "När jag såg den här, så tänkte jag på dig.". Din mamma kommer att smälta som smör i en het stekpanna och du behöver inte bry dig om några presenter, blommor eller ens ömhetsbetygelser på själva mors dag.


Elin gjorde enligt instruktionerna ovan och nu är hon befriad från alla mors dags-krav!



PS. Knepet fungerar nog bara en gång så vida din mamma inte har väldigt dåligt minne..... 


Av Ewa - 23 april 2014 19:15

Igår kunde man vara utomhus i bara t-shirt. Idag frös jag om öronen för att det blåste så kallt. Igår sa jag: "Det är faktiskt bara april...." och idag sa jag: "Jaa, det är ju bara april...." Under påskhelgen brakade pollensäsongen igång och igår kändes det som den slog undan benen på mig. Jag var så trött och ögonen sved, näsan var täppt och jag frös, huvudvärk och elände. Jag promenerade idag i stället, men det blev ingen endorfinkick direkt. 55 minuter i mestadels motvind. Det var inte ens 10 grader när jag gick halv 10, men den plötsliga svalkan fick inte allergin att pausa. Blä!


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards