Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Ewa - 21 januari 2014 20:59

Gummibandsträning och invigning av step up-brädan och brädan fungerar alldeles utmärkt. Fin och stadig, men att få ordning på alla armar och ben, så att de arbetar tillsammans i samma takt visade sig vara inte fullt så enkelt. En lätt irritation av samma sort som när jag tyckte det tog för lång tid att få ordning på stavgångandet. Koordination har jag aldrig haft problem med och jag antar att det här med att kliva upp och ned på en bräda och även få med armarna är en träningssak som så mycket annat (det blir litet tjatigt - varför kan ingenting bara gå av sig själv?). Det var uppvärmningen jag använde brädan till och det tog på låren, men inte så mycket på flåset som jag hade hoppats på och det berodde väl på att armarna mest hängde...... Annars var det ett väldigt skönt pass.


  


PS. Jag har beställt den senaste säsongen av "Downton Abbey"! Lycka!



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards