Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Ewa - 14 januari 2014 20:49

Jag gjorde slut med LG idag och han blev glad. Det är bara terapeuter som reagerar så. De samtal jag hade behov av har gjort sitt, jag mår bättre och kan gå vidare själv och det var ju det som var avsikten. Skulle jag behöva någon att prata med igen, så kommer han att finnas kvar.


Trots att jag var iväg till LG (med det promenerande som det innebar) och trots att jag hade ont i foten, så tränade jag med gummibandet på eftermiddagen. Jag ville det och jag behövde det. Jag tog det lugnt under uppvärmningen, lite tung och trött i kroppen, men resten var enbart skönt. Behöver jag säga att foten protesterade å det grövsta efteråt? Voltarensalva, ankelstöd och högläge.


På vägen till Södertälje sjukhus, där LG huserar, så går jag över Maren och där är det alltid änder och måsar. Änderna är så fina och de är så gulliga när de glider (simmar? flyter? paddlar?) fram i par. De är det enda jag kommer att sakna nu när jag inte behöver åka dit varje vecka, så jag fotade med mobilen. Halvtaskiga bilder, men ni får kanske en uppfattning om hur många de är. Kuäck, kuäck!


    

  


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards