Alla inlägg den 28 september 2013

Av Ewa - 28 september 2013 20:42

Tur och retur Filmkedjan där jag hämtade paket från AdLibris. 20 minuter plus 30 minuter i lugn takt och utan stavar och det var skönt och lagom ansträngande eftersom jag kände mig ganska sliten.


I förrgår läste jag ut "Tillbaka till henne" som jag höll på med ovanligt länge och därför trodde att jag skulle tröttna på, men det gjorde jag inte. Den var riktigt bra och jag tyckte om den. Vissa böcker tycker jag om utöver att de är bra, t.ex "Niceville", "Artighetsreglerna" och "Påven Johanna", böcker som jag läser mer än en gång och som inte åker upp på övervåningen utan blir kvar i min lilla läshylla. Jag började läsa "Ljus från ingenstans" och den har ett språk eller språkrytm, mer som talspråk, som jag måste vänja mig vid innan jag vet om den är bra. Jag hann inte så långt innan jag föll omkull bland soffkuddarna och lurade någon timme.


  



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards