Alla inlägg den 6 september 2013

Av Ewa - 6 september 2013 11:46

Jag hade ingen lust att stiga upp idag. Jag försökte känna efter om jag det var vanlig trötthet eller den energitorka som jag har lidit av den här veckan. Inget svar. Då steg jag upp och tänkte att jag kan prova om kroppen är med på noterna eller ej och det var den, så jag kom iväg på en jungfrutur med Bungy-Pump stavarna. Ett upprepat konstaterande: det är bra mycket tuffare att gå med stavar än utan. Flås, stånk och stön. Det blev 70 minuter med många småstopp där jag fick justera grepp och försöka skippa det krampaktiga greppet om handtagen. Fjädringen i stavarna är behaglig för armarna och axlarna, men stavarna är tyngre än den vanliga varianten. Jag var rädd att jag skulle ångra köpet, men så blev inte fallet och till skillnad från skeppet Wasa, så gick jag inte till botten på min jungfrutur även om jag är spak.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards