Alla inlägg den 3 september 2013

Av Ewa - 3 september 2013 20:39

Vart tog min energi vägen?! Sedan i söndax har jag bara blivit tröttare och tröttare, så till den milda grad att jag känner mig utsugen eller dränerad eller torrlagd eller tömd. Finns det energi-vampyrer? Jag fattar faktiskt inte. Idag hade jag tänkt ta de nya stavarna på en jungfrutur, men när larmet drog igång klockan 9, så var jag knappt vid liv. "Jag måste inte gå ut...." För en gångs skull, så hade Mitt Bättre Jag inga argument och lät mig ligga kvar i sängen till halv 11 utan dåligt samvete. När jag väl var uppe, så var kroppen lika samarbetsvillig som en byrå och om jag hade varit 3 år, så hade jag varit skitgrinig och en ren pest och inte kunnat vara i möblerade rum. Jag provade att gnälla för mig själv och det kändes helt ok, så jag gnällde lite till och så fortsatte jag med jämna mellanrum.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards