Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Ewa - 18 juli 2013 17:00

Diklofenak is da shit! Jag kan röra på huvudet igen - skruvstädet har släppt. Jag har inte full rörlighet än och jag har huvudvärk varje dag, hela dagen, men det verkar ändå gå åt rätt håll.


Jag har promenerat idag, en riktig promenad som inte var i syfte att förflytta mig från a till b utan bara med målet att så småningom komma hem igen. Det gick bra och det var skönt och det var varmt (då, vid 11, var det 24 grader, nu är det 26). Dessutom kände jag att orken nog är på väg tillbaka för jag blev inte helt färdig och med känslan av att balansera på gravens rand, så det går åt rätt håll där med.


Risifrutti-dillet avtar och har ersatts av Cornetto-dille, men det ska vara Cornett original, ingen annan, inte jordgubb och absolut inte någon skum popcorn-variant.

Jag har haft flera bilder på Flaten i snöskrud och tänkte att jag vill visa Flaten i sommarskrud med lummiga träd och näckrosblad. Titta!


      

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards