Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Ewa - 19 juni 2013 21:35

......som jag var på samtal med LG? Härregu', den här da'n har känts en vecka lång! Jag hade tid hos LG halv 9 vilket innebar att jag hade mobillarmet på halv 7 och gick hemifrån halv 8. Jag har aldrig varit någon morgonmänniska och inte lär jag väl bli det på gamla da'r heller. En enstaka morgon då och då går ju, men fy, jäsiken, jag gillar det inte.Samtalet med LG blev inte så givande av 3 anledningar: det var helt enkelt för tidigt för mig (min hjärna börjar sällan fungera före 10), jag hade spänningshuvudvärk som har hållt mig sällskap sedan i söndax och så hade jag ett samtal hängande över mig som jag inte såg fram emot. Det obekväma samtalet pratade vi om redan förra veckan och då föreslog LG att jag skulle vänta lite och så kunde vi använda oss av rollspel nästa gång dvs. idag som en sorts förberedelse. Vi pratade igenom vad jag ville säga och framför allt hur jag skulle säga, sedan skrev han ett kort manus på ett word-dokument och så körde vi. Resultat? Njaaa. Det kändes inte rätt. Det slutade med att hjärnan kortslöt sig och jag inte fick ur mig nå'nting. Fram emot kvällen tog jag tjuren i hornen, men jag slängde manuset över bord och det blev väl ganska bra ändå. Nu är det sagt, det viktigaste, även om inte allt blev sagt och en viss lättnad har infunnit sig och det känns som om spänningsvärken är på tillbakagång (med hjälp av 2 Ipren).   

Igår var jag hos Rosie och blev av med den tätväxande hårhjälmen och det blev till att gå en del och det blev till att gå ännu mer idag. Mindre bra. Jag har haft ont i knäna och riktigt ont i hälen, pulserande ont. 1 månad kvar till stötvågsbehandlingen. När jag kom hem efter samtalet med LG, så lade jag mig i sängen direkt med öronproppar. Det dröjde nog närmare 1 timme innan jag somnade och jag hann sova 1 timme innan det var lunchdax och sedan iväg igen med protesterande knän och fot för att veckohandla. Den här da'n är i alla fall slut snart och i morgon får jag sova!

    





Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards