Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Ewa - 3 juni 2013 20:50

Jag har promenerat idag - haha! 70 minuter i lagom tempo med Håkan Nesser i öronen och näsan i syrénbuskar. Det var 22 grader vid 10-tiden när jag gav mig av, så jag hade vattenflaskan med mig som jag bar i handen. Inte bra. Armbågarna protesterade högljutt och jag bytte hand ideligen trots att flaskan blev lättare allt eftersom jag klunkade i mig av vattnet. Något annat som inte heller var så lyckat var hälkuddarna. De är av silikon med en extra mjukt mittparti som gör att man inte trycker på själva hälsporren, men mjukt silikon i redan mjuka MBT-skor funkar inte. Tårta på tårta med resultatet att det kändes allt annat än mjukt under hälen, snarare hårt. Jag hade faktiskt ganska ont när jag kom hem..... Men det var ljuvligt att komma iväg! Jag ska prova hälkuddarna i mina vanliga gympaskor i stället och köra med MBT som de är.


Jag har fått tid för stötvågsbehandling den 19 juli.


Idag drar jag igång ryggövningarna igen, men jag kommer inte att braka på med 3 omgångar varje dag utan bara 1 och beroende på om jag har kört annan träning, så blir det endast ryggtöjning (t.ex. ikväll), annars det längre programmet.


  



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards