Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Ewa - 12 maj 2013 22:55

Det där lågkolhydratbrödet som jag skrev om i måndax var helt ok att rosta. På tisdagen köpte jag de 2 andra brödsorterna som fanns, ett ljust och ett med blåbär. Det med blåbär går absolut att äta, men det ljusa har en helskum konsistens. Det är segt och får mig att tänka på den sortens tunna skumplast som brukade ligga under diskstället när jag bodde hemma, men jag har naturligtvis aldrig har haft så'nt i munnen. När jag hade hämtat mitt bokpaket igår, så gick jag till Kaffestugan och köpte riktigt bröd. Ja, jag kallar det för riktigt för doften, konsistensen och smaken är rena himmelriket i jämförelse. Jag har ätit 3 frallor igår och idag med soltorkade tomater och de doftar pizza och har så mycket smak att de knappt behöver pålägg, men jag hade smör, ost och paprika på. Jag saknar bröd emellanåt för om jag är småhungrig, så är det så himla praktiskt att slänga ihop en matig macka tillsammans med te, men om de lågkolhydratiga alternativen inte blir bättre än de bröd jag köpte på Konsum, så avstår jag hellre. Nu blev jag toksugen på tomatfrallor igen!


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards