Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ewa - 1 maj 2013 20:59

......på varför WL-tabletterna inte har den utlovade effekten och bortsett från att de kanske är rena lurendrejeriet, så är det väl inte omöjligt att det har att göra med att jag redan har dragit ned på kolhydraterna. Den här sortens viktminskningspiller brukar vara inriktade på att minska kolhydratupptaget.


  

Av Ewa - 1 maj 2013 20:43

Åtgärd numro 6, del 1: dårstädning av badrummet. Femochenhalv timme exklusive lunch. Det kommer att kännas i kroppen i morgon, men jäklar i min lilla låda vad det blev rent!!! Golvet är skurat till och med under badkaret och vissa delar av taket torkades. Tvättmaskinen drogs fram och avslöjade klibbiga dammsamlingar och kletigt golv. Avloppen är rensade med hjälp av Pär. Hyllor är rensade och torkade. Taklampans kupa är diskad och när jag skrubbade ovanpå badrumsskåpet, så blev det ljusare tack vare att skåpets lampa visade sig lysa även uppåt. Hehe. Men vaddå, hur ofta tittar man ovanpå badrumsskåpet? Tvättmaskinens tvättmedelsfack sköljdes av och båda filterna till tumlaren rensades och sköljdes. Som pricken över i tvättade jag både duschdraperiet och mattorna. Den här städningen tillfredsställde mig!


Att belöna mig med något ätbart är det sämsta alternativet, men jag gjorde det i alla fall eller snarare drickbart nämligen en Cola.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards