Alla inlägg den 30 april 2013

Av Ewa - 30 april 2013 21:13

Besök hos sjukgymnasten, EB och tejpning av foten. Jag hade lämnat ett meddelande till henne där jag sa att jag hellre vill att vi koncentrerar oss på foten framför ryggen. Tejpen ska bytas ut var tredje dag och fram till nästa tejpning (på fredag), så får jag inte blöta ned foten. Det blir till att placera den lilla Baby-Björn-pallen i badkaret, så att jag kan sitta ned och duscha med högerbenet dinglande utanför. Det ser jag fram emot...... Att tejpa är tydligen en hyfsat effektiv metod vid behandling av hälsporre, men hälsporre kan läka ut av sig själv om man har tålamod att sitta inomhus i de 2 år som det normalt tar. Jag håller redan på att bli knäpp!


Det känns som att ha bandage runt foten, som om jag har stukat den och det gör att jag automatiskt inte belastar foten trots att jag inte har ont nu och om jag inte passar mig, så kommer jag att snedbelasta, så att jag får ont även i vänster fot.


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards