Alla inlägg den 26 april 2013

Av Ewa - 26 april 2013 21:21

Jag har promenerat idag för jag kunde inte sitta inomhus längre. Det blev 90 minuter i långsamt tempo medan jag lyssnade på "Sagan om de 2 tornen" (Jan Waldekrantz gör Gollums röst såååå bra!). Jag valde ljudbok framför musik just för att jag skulle hålla nere tempot (men även för att jag är sjukt leds på de låtar jag har i mobilen). Jag hittade t.o.m. CD-spelarväskan som jag inte har haft någon större användning av. 7 grader och mulet med iskalla vindar, men mina allergikänsliga ögon uppskattade vädret. Jag blev trött, så trött och jag gjorde misstaget att inte stretcha låren, så jag kände mig stöpplig som en byrå efteråt. Ont i foten oxå, men egentligen inte pga hälsporren.


Åtgärd numro 7 (utslagen runt munnen) har jag knuffat fram i tiden eftersom det har blivit bättre, jag lämnade återbud till dagens läkarbesök. Förra fredagen blossade nya blåsor upp, men de har torkat ihop nu och det verkar inte komma nya och det här tajmar med att det äntligen börjar lugna ned sig, så kanske har utslagen med stress att göra. Att utslagen kom och gick under 2 månaders tid vilket skulle innebära att jag var pressad och stressad under så lång tid är väl inget konstigt, eller?


Jag ser fram emot att träffa min samtalskontakt/terapeut på måndag! Jag hoppas att han är bra.


  


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards