Alla inlägg den 22 april 2013

Av Ewa - 22 april 2013 17:39

Pär åkte till Göteborg idag med anledning av en konferens, "Elektronik i fordon". Det är via arbetet och i morgon ska han hålla ett 45-minuters föredrag för ca 200 pers. Han har dragit igenom det hela för mig 3 gånger och han gjorde det även i lördax för de som var intresserade (då röjde jag i köket.....). Han är ganska van vid att hålla föredrag och kurser, men är ändå nervös. Ju närmare det har kommit desto stressigare har det varit här hemma. Mitt i allt det här, så hade vi hans kalas i lördax och personligen har jag fått besked om hälsporre och ett framtida rännande hos sjukgymnast inklusive ryggövningar flera gånger om dagen. Jag var jäkligt trött igår, men idag är jag ännu tröttare. Elin och jag veckohandlade på Konsum före lunch och efter det somnade jag i soffan i en dryg timme medan hon sov i sin säng (hon har åkt på en ögoninfektion och är inte på topp hon heller).

Vi åt inte lunch förrän närmare halv 15.


Det var vecko-vägning idag och jag blev nedkörd i skoskaften. 101,7 vilket innebär en ökning med 9 hg. Förbannadejävlaskithelvete!!!! Jag kommer aldrig att gå ned i vikt.


Jag hade tänkt styrketräna efter lunch, men när jag låg i soffan, så kände jag hur hela kroppen vrålade av protest och då tänkte jag: "Varför ska jag pressa mig själv?".


Varför ska jag över huvud taget försöka?

Vad leds jag är!!!!


Om en vecka ska jag träffa min samtalskontakt, LG för första gången.

Åtgärd numro 3 - check!


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards