Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Ewa - 15 mars 2013 21:08

Klockan 8 vaknade jag och kunde inte somna om och det tolkade jag som att min kropp har fått den extra sömn som behövdes efter förra veckans alla aktiviteter. Trots att jag vaknade lååååångt före lunch, så blev det ingen promenad idag heller. Ingen som helst dj-a lust.


Varför har jag så svårt att upprätthålla en bra livsstil de gånger jag har lyckats få igång en sådan??? Jag är så innerligt trött och leds på mig själv! Jag beställde böcker från AdLibris idag och bland dem ännu en LCHF-bok (det är i och för sig länge sedan jag köpte en så'n) som jag hoppas kunna hjälpa mig på något magiskt vis. Den här norska läkaren har lång erfarenhet av den här kosten. Till och med längre än vad dr Dahlqvist har, tror jag. Jag vill ha inspiration och motivation. Nystart nummer femtielva.


Blä!


O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards