Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Ewa - 14 februari 2013 22:10

Den här är skön och den sätter sig på hjärnan. Jag begriper inte ett enda ord, men vad gör det?


Fridens.    


Av Ewa - 14 februari 2013 21:04

En promenad från helvetet som tog 85 minuter. Det var tungt från start till hemkomst. Ibland kändes det som om jag skulle dö. Jag känner igen den här motigheten när jag sätter igång att träna och det känns kanon första gången för att ge en nära-döden-upplevelse nästa gång. Det är en tröskel som byggs upp och som det gäller att ta sig över. Tröskel förresten, nu byggdes det upp en hel jäkla mur och när det är dax att promenera igen, så gäller det att låtsas som om den muren inte finns, det gäller att inte komma ihåg hur överdjävlig dagens runda var. När jag var nästan hemma, så snurrade det till i huvudet. En sjunkande, fallande känsla som varade bara 1 sekund. Så obehagligt! Eftersom jag hade varit så nära döden bara 1 timme tidigare, så trodde jag att nu är det en stroke på gång eller en hjärtinfarkt. Den fallande känslan infann sig igen och jag började svettas. Av med mössa och handskar för att få svalka. Det handlade verkligen om ett steg i taget resten av vägen. Jag mådde skit resten av dagen. Ont i huv'et, nacke, skuldror, armbågar och rygg. Jag tillbringade hela eftermiddagen i horisontalläge i soffan. Nu på kvällen känns det bättre.


O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards