Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Ewa - 11 februari 2013 21:26

Pär är fortfarande inte helt frisk från sin förkylning. Elin är definitivt inte i stridbart skick och har dessutom problem med en visdomstand. Jag känner mig inte pigg, men börjar bli rastlös och mår dåligt av att inte träna. Allt går i krasslig halvfart. Idag lagade Elin middag (Arlas tacopaj) och smakade överraskande bra. Jag hade inte ätit lagad mat sedan i fredags (matlusten har varit bättre om jag säger så) och det bidrog väl till att det var så gott, men jag blev förvånad eftersom jag är urleds på taco-kryddning.  


Jag känner mig allmänt leds, så dj-a leds, uttråkad och rastlös och flera gånger varje dag ramlar hopplösheten över mig. Inte ångest, endast hopplöshet.


O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards