Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Ewa - 7 februari 2013 15:39

Pär är på väg till Öland i detta nu. Bland annat har han en träff med sotaren för att förebereda installation av en kamin inuti den befintliga öppna spisen. Det är möjligt att det blir en vända till för själva kaminen. Elin arbetar på en förskola i Huddinge och kommer att vara där även i morgon. Jag har alltså fått lyxen av en dag i ensamhet och det inträffar inte ofta nu för tiden. Jag sov till halv 11 och har inte tränat idag heller, men jag har städat buren och det är på gränsen till ett mindre fys-pass, i alla fall när jag är förkyld och det var ideliga avbrott för att snyta mig. Det känns som att jag har tappat farten litet. Ingen träning som ju är ett bra sätt att få tiden att gå. Ingen bra serie eller film; det är bara "Downton Abbey" som duger nu för tiden och jag har lyckats dra med mig Elin, så vi ser den tillsammans nu (hon för första gången och jag för tredje gången. Eller fjärde?). Det finns inget PC-spel som fångar mitt intresse någon längre stund och som den eländiga pricken över ett miserabelt i, så är jag boklös. Det är ingen ände på eländet! Jag läste aldrig ut "Presidentens hustru". Han blev president till slut, men då hade jag tröttnat. Vissa böcker mår bra av att kortas ett hundratal sidor. Min senaste bokbeställning har landat hos Filmkedjan, men jag är inte i form för den promenaden idag. Kort sagt, så har jag tråkigt.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards