Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Ewa - 1 februari 2013 20:59

Jag har styrketränat och det går bara bättre och bättre och det är så himla roligt!! Jag ökade på några övningar idag och kommer att öka på andra övningar nästa gång. Armstretchingen fungerar som jag hade hoppats på och jag har sluppit ha ont i armbågarna.


Pär har mått bättre idag och har tillbringat mer tid utanför sängen än i den. Det var dax att tvätta lakanen och eftersom ingen av oss ville byta ut Muminlakanen, så var han tvungen att vara uppe i 3 timmar medan de tvättades och tumlades. Jag har, förresten inte känt mig vare sig förkyld eller skakig i magen idag. Jäss!


Elin är i Örebro hos en killkompis, F. De träffades i ett chat-rum i somras när Elin hade en av många besvärliga perioder med Skitstöveln. Hon behövde prata av sig och då dök F upp. F är svensk, icke troende, myndig, egen företagare och har flyttat hemifrån för flera år sedan. Hittills har han varit pålitlig och även om jag inte har träffat honom än, så får jag helt andra vibbar enbart till följd av hur han behandlar min snorpa. Han har en ryggrad och navelsträngen är klippt. Det är inte första gången hon hälsar på honom och varje gång har jag tagit hand om Selma. Selma och jag kommer bra överens, hon gillar mig, men hon är alltid vilsen och undrande när matte inte är hemma. Matte är ändå matte. Det är aldrig riktigt samma fart på henne så'na här kvällar, men Elin kommer hem på söndag kväll igen och då blir det ömsesidigt goskalas!


Fridens.    

 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards