Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Ewa - 24 januari 2013 21:35

Vila, ljuvliga vila. I natt har jag sovit gott, riktigt gott och det kändes att kroppen fick möjlighet att slappna av. Ingen träning idag alltså, men jag tror att den nya ryggövningen tog där den skulle. Det finns många positiva effekter av att träna. Nu har jag styrketränat på egen hand i 7 månader och jag märker en förbättring av vardagsmusklerna t.ex magen och ryggen som gör att min hållning blir allt bättre. Jag orkar hålla mig rak i ryggen vilket leder till att jag känner mig mindre trött och mindre klunsig. Aptiten är bättre vilket leder till att jag känner större motivation att äta det jag mår bra av som i sin tur minskar socker- och kolhydratsuget. Hjärnan får en massa syrerikt blod som gör att jag känner mig alertare och har lättare att koncentrera mig. Ni som läser min blog kanske inte håller med utan tycker att inläggen är precis lika svamliga som vanligt.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards