Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Ewa - 18 januari 2013 21:56

Nu på kvällen visar termometern 13 minusgrader. Det har varit fantastiskt vackert idag med strålande sol och gnistrande snö. Vilken luft! Den är makalöst frisk och fräsch och jag önskar att jag kunde spara den på burk och använda någon unken sommardag när det är kvavt och klibbigt. 


Trots det härliga vintervädret, så har jag inte varit ute, men jag har vädrat och passade på att sticka ut huvudet för att fylla lungorna med frisk luft. Idag var det inomhusträning, styrketräning och nu känner jag att jag kan öka på lite vid nästa pass. Idag ökade jag på stretchingen. Det är så skönt att töja och sträcka och ibland saknar jag yogan som jag inte känner att knäna pallar längre.


Nu har jag en träningsdag kvar av de 2 orkes-prov-veckorna och orken är det inget fel på! Jag har orkat träna varje dag och jag tycker om det, det är så rackarns skönt med fysisk ansträngning som motvikt till allt stillasittande och jag kommer att fortsätta med det här schemat inklusive 1 vilodag. I morgon ska jag ut och fylla lungorna ordentligt!


Elin har fått ett arbete!! Hon ska rycka in som vikarie för Lärarförmedlarna och hon kommer att hjälpa till på dagis och förskolor med blöjnissar och barn upp till 5 år. Igår firade vi lite genom att köpa hem mat från Felinos (jag åt en räksallad som var knökfull av räkor, men som jag fick ont i magen av.....), men i morgon ska vi äta middag på Jensens i Skäris och då ska jag minsann äta oxfilé!


Frys-fridens.      

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards