Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Ewa - 14 januari 2013 20:44

Vecka 2 när det gäller mitt orkes-prov. Måndag innebar styrketräning och det gick väldigt bra. Flyt, koncentration och ork.


Min ryggvärk har ändrat karaktär och det tycker jag inte om. Dessutom har jag ofta, ofta ont i armbågarna och det kan i och för sig bero på att artriten är i ett skov, men jag tycker inte om den värken heller. Jag har bokat in mig på en 20-minuterstid hos min husläkare nästa fredag. 20 minuter med start klockan 20 över 8. Blä! Jag bokade tiden genom Vårdguiden, men den har gjorts om å det grövsta sedan jag använde den sist och den har blivit urdålig. Tidigare var det busenkelt att förnya recept och att boka tid och dessutom fanns möjlighet att lämna meddelande till just min husläkare. Nu är den krånglig, meddelandefunktionen är borta och vissa funktioner fungerar helt enkelt inte ("Ett tekniskt fel har uppstått"). Det tog åtskilliga minuter för mig att på omvägar hitta fram till tidsbokningen. I min sk. inkorg finns varenda bokning, receptförnyelse och förfrågan kvar och det rör sig om 5-6 år tillbaka, men det går bara att radera 1 meddelande i taget och det görs i 2 steg varenda gång. Inte godkänt, Vårdguiden, absolut inte godkänt! 


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards