Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Ewa - 12 januari 2013 19:51

Den sjätte dagens fysiska aktivitet bestod i att städa. Än en gång har 4 veckor susat förbi och dammet låg synligt på mörka ytor och det var allmänt småskräpigt. Jag tycker om att städa. Jag tycker om slutresultatet. Den här gången var det dock oerhört motigt och tillfresställelsen uteblev. Jag hoppade över vissa städmoment pga att jag hade så ont i ryggen och armbågarna. Från och med att jag började plocka fram det som behövdes för städningen, så var det enda jag tänkte "Jag kommer aldrig att bli färdig. Jag kommer aldrig att bli färdig." Jag blev färdig den här gången med och då tog jag en Cola, Alvedon & Ipren och parkerade mig i soffan och såg de 2 sista avsnitten av "Little Dorrit" som jag har tittat på för andra gången. Jag har precis fått hem "Forsytesagan" (nyinspelningen från 2002) som jag tänker se medan jag otåligt väntar på att den senaste säsongen av "Downton Abbey" ska dimpa ned i brevlådan.


Den första av 2 orkes-prov-veckor är till ända i och med dagens städning. I morgon ska jag vila kroppen och "bara" tvätta hela dagen.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards