Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Ewa - 4 januari 2013 22:50

Solen strålade från en överraskande blå himmel och det var hela 5 plusgrader ute och jag såg fram emot att få promenera för mig själv i lugn och ro. När jag kommer ut är det småhalt på vissa ställen, tunn, knappt synlig is och det var iskalla vindar som gjorde att jag önskade att jag hade valt mössan i stället för kepsen. Som pricken över i protesterade kroppen genom att jag inte orkade hålla något tempo att tala om, det var knappt att jag höll värmen ens. Ap-jobbigt från start till hemkomst. Jag kände mig lurad på en behaglig upplevelse.    Jag tittade in hos Kaffestugan för att köpa något som kan vara efterrätt i morgon när svärisarna kommer på hit på middag. Det blev en liten frukt & gräddtårta som kommer att ätas efter att vi har försökt sätta i oss så mycket som möjligt av en 4 kilos kalkon.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards