Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Ewa - 3 januari 2013 16:12

.......men jag förstår faktiskt inte varför? Jag har ingen förkylning i kroppen och jag har egentligen inte kört slut på mig genom träning. Eller har jag det? Har jag inte mer ork än så här?? Naturligtvis har jag träningsvärk efter gårdagens  #%#)%(#/"="!!  träningspass och det är inte den värken jag klagar över. Det gör ont även på ett annat sätt och så har jag huvudvärk. Jag promenerade idag och hämtade medicin och bok. Det började snöa när jag låste ytterdörren, det snöade hela tiden tills jag var nästan hemma 1,5 timme senare. Efter lunchen städade jag hos marsvinen och efter det fick jag grymt ont i ryggen. Jag är trött oxå. Det är inge' kul!


Tänk om Olof Palme och hans fru hade tagit en taxi hem från bion i stället för att promenera? Tänk om han hade fått leva ett tag till, fortsätta att lämna avtryck! Jag är inte så naiv att jag tror att allt hade varit solsken och rättvisa, men jag är övertygad om att politiken hade varit medmänsklig.


O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards