Alla inlägg den 21 september 2012

Av Ewa - 21 september 2012 20:43

Det var hög tid att jaga ut Dammråttor & Co, men jösses vad det gick trögt. Jag hade verkligen ingen lust och jag var trött och seg i skallen och........energilös. När jag hade skurat i badrummet (jag tar det jobbigaste först) och hade börjat i köket, så kände jag att, nä, nu behöver jag något som kickar igång mig, så jag öppnade faktiskt en Cola. Det blev lite bättre sprutt efter det, förmodligen tack vare koffeinet i kombination med allt socker. Nu är det i alla fall gjort för den här gången. Det visade sig bli en riktig ryggdödare som inte lindras av bara vila utan kräver Ipren.


På onsdag, den 26:e firar vi 20-årig bröllopsdag. Porslin. 20 år - vart tog de åren vägen?? Pär tänker fira den dagen genom att åka till Öland för att vara med på den årliga skördefesten och jag försöker att inte ta det personligt...... Vi tänker förskotts-fira i morgon genom att åka in till Stockholm och kosta på oss en fika. Bland annat. Jag kommer ihåg när jag precis hade flyttat hit till Stockholms-trakten och man var ute och fikade varje helg. Vilken stugsittare jag har blivit! Gammal och bekväm och vill att allt ska ske här i hemmets lugna vrå.  


"Miss Mary Bennets självständighet" är riktigt bra! Den kommer jag att läsa mer än en gång.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards