Alla inlägg den 11 september 2012

Av Ewa - 11 september 2012 20:50

Jag har sovit ett 12-timmarspass igen och det var tydligen det som behövdes vad gällde förkylningen för den är så gott som väck. Idag har jag snytit mig 3-4 gånger jämfört med de 34 gånger per dag som det har varit. Igår var värst.


På måndag ska jag tillbaka till tandkirurgen och ta bort stygnen, så vida de inte har lyckats försvinna av sig själva tills dess, men det syns inga som helst tecken på det. Det lossnade en bit på 2 mm, men det var allt. Jag är leds på känslan av sytråd i munnen!


Kajsa är frisk igen. I vänster ben. När jag testade henne tidigare idag, så fanns inga tecken på hälta, men ikväll så haltade hon igen, men på höger ben. Kan marsvin simulera? För att få t.ex uppmärksamhet från lill-matte som bara är med sin dumma kanin. Eller är det så att Metacam är så smaskens att hon fejkar för att få det en gång om dagen?


Nu har Selma träffat alla marsvin. De har varit sorgligt ointresserade och det var bara Mimmi som tog sig ut ur buren för att verkligen lära känna henne. Det gick inget bra. Selma och Mimmi tycker inte om varandra. Ju närmare Selma kommer desto högre piper Mimmi, precis som en metalldetektor. Igår rök de ihop så det lossnade pälstussar.


Fridens.    



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards