Alla inlägg den 3 september 2012

Av Ewa - 3 september 2012 16:02

Jag somnade vid 1, hade mobillarmet på 6 då det var medicindax och frukost för grisarna och sedan sov jag - nästan i ett svep - till 12. Jag vidhåller att om min kropp inte behövde så här mycket sömn, så skulle jag heller inte kunna sova så mycket som jag har gjort de senaste dygnen. De optimistiska promenadplanerna i det fina för-höstvädret sovs inne. Så kan det bli!


Jag får klåda av Kåvepeninet. Enligt FASS kan det vara en biverkning. En väldigt lätt klåda, då och då på olika ställen över hela kroppen. Det känns som när jag har väldigt torr hud och har dröjt för länge med att smörja in mig. Jag har några Citodon kvar, men jag kommer inte att utnyttja dem. En av biverkningarna här är förstoppning. Det är milt uttryckt. Blockering är ett mer passande ord. Det får bli en dubbeldos om jag får så pass ont att något behövs.


Nu har jag sett färdigt "The Tudors" och jag har sorg. Ett tomrum. Vad ska jag se nu som kommer ens i närheten?


Elin och Pär kommer hem ikväll.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards