Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Ewa - 7 augusti 2012 21:28

Jag hade möjlighet att soooooova.

Mimmi mår prima.

Jag har inte varit riktigt lika hungrig idag som igår.


Fridens.    



Av Ewa - 7 augusti 2012 21:16

Elin och Pär har mullat runt i skogen längs Sörmlandsleden och har även övningskört medan jag fick vara ensam hela förmiddagen. Jag sov bort den tiden. Gudars, vad jag var trött! Jag tog mig inte ur sängen förrän efter 12 och det ledde till pyjamasklädsel till efter lunch när jag styrketränade med efterföljande dusch och så på med pyjamasen igen.


2 brottnings-brons till Sverige idag. Jag såg den ena matchen. Det är alltid kuligt när Sverige får medalj även om jag personligen fattar noll och intet av själva brottningen. En annan obegriplig och vansinnigt tråkig OS-gren är hästdressyr, men hästarna är ju väldigt fina. Varför ska jag bli imponerad för att en människa har lärt sig att kontrollera en häst?


En annan sorts 4-bening som oxå är fin och framför allt frän är geten. När Pär var i Grövelsjön skickade han ett mms som jag vill dela med mig av nedan. Pär och det övriga gänget fick ta det andra bordet, men medan de flyttade över sitt fika dit, så flyttade även geten dit.   

Fridens.     

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards