Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Ewa - 3 augusti 2012 17:48

Jag har inte haft tandvärk på många dagar nu.

Jag hade förstånd att lyssna på kroppen.

En må-bra-film, "The switch".


Halv-fridens.    

Av Ewa - 3 augusti 2012 17:32

Jag undrar om det inte åskade i natt? Elin hade inte hört nå't, så jag vet inte om jag hörde fel. Det har i alla fall regnat och det regnar just nu. Temperaturen sjönk med 3 grader i och med regnskuren och det känns som att luften äntligen kom i rörelse för det har varit ett stillastående klibb idag som jag inte uppskattar.


Elin och jag veckohandlade på Konsum och jag fyllde ryggan med youghurt och annat tungt. Det blev 2 kassar oxå som Elin fick ta, men hon tyckte att de var för tunga (det var de inte - hon behöver mer muskler), så vi bytte. Jag föredrar att bära i ryggsäck för då skonas armbågarna, händerna och nedre ryggen.


När vi var i Stockholm i onsdags, så hade jag vanliga kläder på mig, men annars så framlever jag mina dagar i pyjamas. Jag stiger upp och byter jag om till träningskläder och så duschar jag efter lunchen och sedan är det lixom ingen idé att ta på sig vanliga kläder eller så sover jag länge och tränar på eftermiddagen och efter det är det inte heller någon större idé att ta på sig annat än just pyjamas.    Jag hade tänkt styrketräna idag, men valde att lyssna på min protesterande kropp som knappt tog sig ur sängen vid halv 11. Det fick räcka med att släpa min lekamen fram och tillbaka till affären. Då hade jag träningskläderna på mig. Jag tog en långdusch efter lunch och sedan bytte jag till pyjamas. En ren pyjamas.     Kläder och mat är tråkigt.


I morgon kommer Pär hem från Grövelsjön.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards