Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Ewa - 25 juni 2012 23:07

Jag fick vara ensam i flera timmar.

En riktigt, riktigt bra film.

Jag blev inte alltför blöt när jag gick till Konsum.


Halv-fridens.    



Av Ewa - 25 juni 2012 16:08

Pär sa hejdå vid 6.

Han åker till Budapest med jobbet och kommer hem igen på onsdag.

Jag sov vidare till 10.

Toalettbesök, gris-release och start av tvättmaskin.

Tillbaka till sängen.

Låg kvar till halv 12.

12 grader, ösregn och halv storm.

Elin försvann mot Stockholm strax före 13 och jag åt lunch i välsignad ensamhet.

Ensam i flera timmar!

Jag minns inte när det hände senast.

Regnet blåste förbi, men kom tillbaka lagom till att jag skulle till Konsum.

Jag har fortfarande träningsvärk, men jag tycker att det är skönt.

Igår kväll hade vi ännu en diskussion efter det uteblivna mötet och jag börjar känna mig allvarligt känslomässigt utbränd.

Eftersom kocken är bortrest, så är mina matvanor i fara och det blir förmodligen ingen riktig middag idag, men jag har ändå inget sug efter lagad mat.

Usch, vad jag är trött....


O-fridens.    


Av Ewa - 25 juni 2012 16:02

Individen har alltid fått kämpa för att inte överväldigas av gruppen.


Friedrich Nietzche


Följande är inte ett ordagrant citat, men Albert Einstein lär ha sagt att den enda tanke som kunde göra honom galen var om det var han som var galen eller alla andra.


Fridens.    


Av Ewa - 25 juni 2012 15:59

Ett svagt susande från datorn.

Knappandet på tangentbordet.

Ett brummande från frysen.

Marsvin som stökar i sin bur.


Vad övrigt är, är tysssssstnad.......


Fridens.    

Av Ewa - 25 juni 2012 15:56

Idag är det Mimmis tur att fylla 1 år!

 


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards