Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Ewa - 13 juni 2012 21:55

Oxascand.

Stilnoct.

Värktabletter.


Fridens.    


Av Ewa - 13 juni 2012 21:31

Paket-hämtnings-promenad. 25 minuter i vardera riktningen i långsamt tempo, mot slutet knappt styrfart. Jag hade mina gamla gympaskor på mig. De har ett par år på nacken och jag brukar ha de till SATS. Det jag tycker är skönt med dem är att de, jämfört med mina senaste MBT, har en bred sula (bred - inte tjock). De MBT-modeller som kommer ut idag har övervägande smala sulor för att göra skon smidigare, lättare, men det gör de oxå svårare att gå i för det krävs mer balans och det tar på knäna. De gamla gympaskorna visade sig inte vara bra för mig att gå i. Jag blev trött och fick ont i både knäna och ryggen och så var de obehagligt varma och täta. Jag har alltid haft svårt med skor och har fått skavsår av precis allt vad gäller modell och material, jag har aldrig kunnat vara fin utan att lida pin och när jag upptäckte MBT-skorna, så kändes som att komma till himlen, men sedan de smalare sulornas inträde, så är jag på väg ned till jorden igen. Det är inte utan att jag känner en lätt panik för vad tusan ska jag ha på fötterna för att kunna promenera utan att få ont?! Det finns skor av märket Nike Air Max som jag har blivit nyfiken på. Är det någon som har erfarenhet av dem? Att åka till Footlocker och provgå dem är en sak och att ha på dem hemma och knata runt med är ännu en sak, men hur är dem att gå i längre sträckor? Det är inge' kul med skor....


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards