Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Ewa - 11 juni 2012 21:26

Jag hade inga måsten idag.

Jag kunde ligga kvar i sängen så länge jag ville.

Det kommer några kostym-dramer med morgondagens post.


Fridens.    

Av Ewa - 11 juni 2012 21:10

Jag vill bara sova. Sjuklig trötthet. Leds på det mesta. En sorts baksmälla efter några känslomässigt jobbiga veckor. Idag hade jag ingen lust att stiga upp och låg kvar till halv 12 trots att jag behövde gå på toaletten. Blä! Besvikelsen över fredagens förstörda studentfirande gnager fortfarande och den får väl göra det. Besvikelse över Elins, i mitt tycke, idiotiska val hänger över mig. Pär och jag har sagt att vi stöttar henne oavsett val och det löftet får vi hålla, men det är tufft. På samma gång orkar ingen av oss diskutera det här mer; det står oss upp i halsen och det leder inte till något konstruktivt. Jag känner mig snuvad på glädjen över Elins examen och lättnaden som skulle ha infunnit sig när hennes trassliga förhållande tog slut! Att hålla fast vid en kille som erkänner att han själv och inte bara hans familj, vill ha en muslimsk fru är precis lika IDIOTISKT och dödsdömt som att hålla fast vid någon som är gift med en annan!!  Skärp dig, förbaskade unge!


O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards