Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Ewa - 6 juni 2012 21:47

"Hollywood Hills" med Sunrise Avenue har jag haft i mobilen sedan sent i höstas. Den höll mig sällskap på alla de där ångestpromenaderna. Sångaren har en underbar röst!



"Eloise" med Arvingarna som vann den svenska uttagningen 1993 alldeles i samband med att Elin föddes. På den tiden hölls det inte på med fjantiga, utdragna deltävlingar.




Fridens.    


Av Ewa - 6 juni 2012 21:37

Det blev en promenad idag.

Kostymdramer på DVD.

Det är aldrig för sent att börja om.


Fridens.    


Av Ewa - 6 juni 2012 21:25

Igår handlade vi på Coop. Det tog 2 timmar. 2 timmar på gående fot i klackkängorna - ryggont, rejält ryggont. När jag steg upp idag, så kände jag fortfarande av ryggen, men medan jag promenerade (i MBT-skor), så kändes det bättre. I början. Sen blev jag trött och ryggen hördes av igen. Big tajm. Till den värken kunde jag lägga lätt tandvärk, mensvärk och huvudvärk. Jag tog Ipren & Alvedon och satt ned i soffan ett par timmar och sedan kändes det bättre. Efter lunchen fortsatte jag att sitta i soffan och försökte se färdigt "Middlemarch". När svanskotan började protestera, så lade jag mig på sidan och efter ett tag halvsov jag. Klockan 19 tog jag I & A igen eftersom jag fortfarande hade ont överallt, men värken i ryggen vill inte släppa! Det känns som om något vasst är inkört i slutet av ryggraden. Det är förmodligen inte bara klackkängornas fel, jag misstänker att det är en stor del psykosomatiskt oxå för just den här veckan har vi en hel del att pyssla med inför Elins studentfirande, så jag känner (negativ) stress med små stunder av ångest.


Halv-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards