Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ewa - 10 april 2012 16:28

Vad är nu detta?!

 

Detta är en trassportbur för marsvin inuti en svart sopsäck och det som sticker ut till vänster är gallergrinden.


Så här ser det ut framifrån:

 

Lite spån ovanpå en handduk och sedan fler handdukar för värmens skull. Med hjälp av en sax, en häftapparat och en hobby-skalpell, så fixade jag detta uuuuuuurtjusiga regnskydd på ca 10 minuter. Häpp! Idag är det 4 plusgrader, blåsigt och regnigt och ifall det är samma surväder i morgon, så behöver Elsa och Humlan allt mys och skydd som kan uppbringas då vi, med SL:s hjälp, ska ta oss till veterinären. Mot äventyret!


Halv-fridens.    


PS. Jag fick prata med en väldigt trevlig sköterska när jag ringde till veterinären klockan 7 i morse och jag blev försäkrad att få träffa en kunnig människa som har bokat en tid för Elsa direkt följt av en tid för Humlis. Det känns lite bättre.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards