Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Ewa - 1 mars 2012 15:04

Idag är det den 1 mars, ny månad igen. Tiden flyger förbi! Ny månad innebär månadsvägning och det var mindre kul. 91,9 kg innebär en otrevlig, men inte överraskande ökning på 2 kg. Uj, uj. Vissa gånger får jag för mig att jag kan göra hur många avsteg som helst från LCHF utan att vikten påverkas och jag invaggas i en bedräglig känsla av stöddighet, så av den anledningen är ökningen bra för ögonen öppnas och kalla fakta tränger sig på. En välbehövlig skärpning och ökning av koncentrationen kommer att inledas, så snart den allra värsta tröttheten har släppt. Inatt sov jag som en klubbad oxe och blev väckt av Pär som kom in och sa hejdå när han åkte till arbetet. Jag gick på toaletten och så tog jag mina mediciner och sedan sov jag till halv 12 bara så där. Jösses!


Jag började läsa en riktigt bra bok igår, "Himmelsdalen"! Väldigt spännande och jag hoppas att den håller hela vägen till slutet, men jag har läst andra böcker av henne som har varit bra och lagom skruvade, så det är nog ingen fara.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards