Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Ewa - 24 februari 2012 16:18

JAG HAR FÅTT STADIGVARANDE ERSÄTTNING!!!!!

Hallelujah!

Vilken lättnad!

Jösses, vad jag förtjänar det!

Handläggaren ringde för att jag skulle få veta det så här innan helgen. Det finns alltså mänskliga människor på FK!


Ålrajt!!     

Av Ewa - 24 februari 2012 15:43

Igår mådde jag inget vidare faktiskt. Pärs och Elins Ölandsresa hängde över mig och fick mig att välja att ta 1 Oxascand på kvällen. Jag hade ingen större lust att vara ensam i flera dagar, men det som kändes värre var att det kanske skulle hända dem något för i så fall skulle jag bli ensam kvar här. Panik! Jag har talat om hur jag känner och fått många försäkringar om att de ska ta det lugnt och idag känns det lugnt även om det är litet tomt. Grisarna är ju här i alla fall.    


Elin skulle möta Pär och svärisarna på Södertälje Syd och gick vid halv 13. Jag åt min lunch och sedan promenerade jag till Salem och hämtade medicin. Det är 8 plusgrader idag och snön och isen försvinner ganska snabbt, så det kryllade av barmark och det var lätt att gå. På hemvägen druttade jag in på Kaffestugan och köpte säsongens första (och enda?) semla som jag ska äta med hetvägg. Mums!


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards