Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ewa - 21 februari 2012 11:14

Dagarna går sin gilla gång. Nu är det flera plusgrader igen. Det töar och fryser om vartannat vilket gör att jag inte känner mig så lockad att promenera. Igår gjorde jag ryggövningar igen.


Sömnen har inte blivit bättre. Jag sover 5-6 timmar och sedan blir det 1 timme här och 1 timme där. Det är inte tillräckligt, men det verkar som om kroppen har vant sig. Jag har fortfarande mer eller mindre konstanta hungerkänslor - det känns som om jag aldrig kan "äta ikapp". Det som förvånar mig är att jag inte lockas till att stoppa i mig det jag kommer åt för att få känna mig mätt. Jag lyckas faktiskt hålla mig till LCHF. Hyfsat i alla fall.


Vid 15-tiden ska Elin och jag gå ned till tåget för att åka till Södertälje Syd där vi möter Pär för att sedan åka till Coop och veckohandla. Det blir en storhandling den här gången och jag tycker att det känns skitjobbigt. Isch!


Elin fyller år nästa vecka och jag fyller i veckan efter. I vanliga fall brukar vi få den första utgåvan av hennes önskelista när julhelgerna är över, men i år fick vi den först härom dagen. Hon vet helt enkelt inte vad hon ska önska sig och det samma känner jag. Det finns ingenting som jag egentligen vill ha. Ingen av oss har någon större lust att fira heller - den rätta känslan vill inte infinna sig - så vi har bestämt att inte ha något dubbelkalas i år utan fira lite grand var för sig med bara familjen.


Nu är det bara 8 dagar kvar av FK:s 120 dagar långa beslutstid när det gäller min ansökan om stadigvarande sjukersättning.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards