Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Ewa - 19 februari 2012 14:19

Jag promenerade tur och retur till Filmkedjan igår (inklusive en omväg hem) för att hämta ett bokpaket. Det har blivit mildare igen och snön har packats ihop, så det var inte fullt så slirigt. Det blåste svinkallt och mot slutet började det regna. Framåt kvällen ösregnade det. Skitväder med andra ord. Jag fick ont i ryggen av promenaden och hade småont resten av dagen och jag har haft ont idag oxå, så pass ont att jag tog en Ipren. Trots att jag inte promenerar idag, så gör jag inte ryggövningarna heller pga värken.


Jag har börjat tillbringa söndagarna med att tvätta. Tvättkorgen töms och tvättmaskinen får gå från morgon till kväll. Så ock idag. Jag tvättade mig själv oxå inklusive ansiktsmask och kroppsskrubb - ren och fin.


Pär och jag tittar igenom de 4 filmerna om "Damernas detektivbyrå" och de är mysiga! Det är inte ofta som filmerna är bättre än böckerna, men så är det med dem här.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards