Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ewa - 14 februari 2012 15:59

I går bestämde jag mig för att sluta med Oxascand helt och hållet. De morgnar jag behöver dämpa ångesten, så kan jag ta en i så fall. Lyrican gör sin del i det hela.


Idag var det dax för ryggövningar igen. Den här är urjobbig! Den här får jag träningsvärk i skuldrorna av.


Det är tisdag idag och dax för veckohandling. På Konsum den här gången. De delade ut små enkäter som de ville att man skulle fylla i. Först ville jag inte, men sedan ändrade jag mig för jag vill ju att vår Konsumbutik ska få vara kvar och då kan jag ju säga hur bra jag tycker att butiken är, eller hur? Jag fyllde i den hemma, så nu gäller det att få med den nästa gång jag ska till affären.


När man startar en blog, så väljer man vilket utförande den ska få. Jag har valt att vara personlig, att avslöja en hel del om mig själv. Jag fick klagomål från Pär om att jag gick för hårt åt honom här i bloggen. De klagomålen tog jag på allvar och drog mig tillbaka. Nu i dagarna har jag fått klagomål från en annan person och det gäller ett enstaka inlägg som personen i fråga vill att jag raderar (ett årsgammalt inlägg). Jag nämner personen i förbigående och inte vid namn även om det är i mindre smickrande ordalag, men det står jag för och jag kommer inte att ta bort inlägget, jag kommer inte ens att ändra i det. Personen i fråga får sluta läsa min blog i stället. Gillar man inte det som skrivs här, så är det bara att låta bli att läsa! Jag skriver för att ventilera tankar och känslor och för att få gensvar från mina läsare och därför tänker jag inte börja censurera inläggen.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards