Alla inlägg den 30 december 2011

Av Ewa - 30 december 2011 15:38

Näst sista dagen på året och den sista fredagen för i år.


Jag har fortsatt att stiga upp vid 10 och även om det inte påverkar nattsömnen, så mycket, så känns det i alla fall bättre än att ligga kvar till 12.


Jag har promenerat mina 70 minuter både igår och idag. Igår var det milt och halv storm och idag var det kallt och stilla med en månskära på himlen.


Det vanliga nyårsfirandet hos svärisarna uteblir då svägerskan med familj kommer att fira ute på landet, så i stället kommer svärisarna hit för att äta lite middag och fika. Pär skjutsar hem dem efteråt, så att de slipper åka kommunalt på självaste nyårsafton.


O-fridens.

Av Ewa - 30 december 2011 15:38

Näst sista dagen på året och den sista fredagen för i år.


Jag har fortsatt att stiga upp vid 10 och även om det inte påverkar nattsömnen, så mycket, så känns det i alla fall bättre än att ligga kvar till 12.


Jag har promenerat mina 70 minuter både igår och idag. Igår var det milt och halv storm och idag var det kallt och stilla med en månskära på himlen.


Det vanliga nyårsfirandet hos svärisarna uteblir då svägerskan med familj kommer att fira ute på landet, så i stället kommer svärisarna hit för att äta lite middag och fika. Pär skjutsar hem dem efteråt, så att de slipper åka kommunalt på självaste nyårsafton.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards