Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ewa - 21 december 2011 16:24

Jag var hos Rosie och klippte mig idag. Det var skitjobbigt! Vidrigt! Jag var tvungen att ge mig iväg innan medicinerna hade fått effekt och tågresan var plågsam. Ångesten kom och gick i vågor hela tiden. När effekten väl kom, så blev jag yr och trött och jag är ju van att ligga hemma och sova när det händer, så allt var plågsamt. Det gick ovanligt fort hos Rosie mycket beroende på att vi inte pratade någonting vilket inte har hänt tidigare, men jag orkade inte - jag var helt låst. Jag satt och blundade den mesta tiden. Klippningen blev väl bra, men jag orkar inte bry mig så mycket om det.


Klockan 14 hade jag en inbokad telefontid med läkare DS eftersom jag känner att jag inte kan hantera den här ångesten längre. Jag är aldrig helt ångestfri. Jag kan inte sova. Jag kan inte äta. Jag har huvudvärk och är trött. Jag känner mig helt död. Låst. Jag gråter inte längre vilket är synd för det brukar fungera som en ventil. Resultatet av telefonsamtalet blev att jag ska öka på kvällsdosen av Lyrica och om jag inte upplever någon lindring om en vecka, så kan jag öka ytterligare. Det här känns fullständigt hopplöst!!!!


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards