Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ewa - 2 december 2011 16:21

Jag tog mina mediciner inklusive Oxascand halv 9, men sedan gick jag inte och lade mig utan satte mig i soffan och läste i en dryg timme. Sedan åt jag lite youghurt och gick ut i det tvärmulna vädret. Jag hade siktet inställt på 90-minutersrundan för att få tiden att gå, men så blev det inte. Oxascand-biverkningar slog till och jag blev trött och lite yr och plötsligt blev promenaden en flåsig plåga som jag bara försökte överleva. Tungt, äckligt, tråkigt och bara, bara jobbigt. Det är bara att inse fakta att så länge jag tar Oxascand (i alla fall när det gäller dosen 2 tabletter), så är det bara att glömma förmiddagsaktiviteter/-träning. De gånger jag har gått och lagt mig igen och sovit till 11-tiden för att promenera på eftermiddagen är de gånger jag har orkat och mått bra. SATS får jag lägga på hyllan tills vidare. Jag har sovit i soffan någon timme, men känner mig fortfarande mosig. Usch!


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards