Alla inlägg den 29 november 2011

Av Ewa - 29 november 2011 11:34

I natt vaknade jag halv 1, halv 3, halv 5 och sedan halv 7 strax innan Pär kom in och sa hej då innan han åkte till arbetet. Dålig natt med andra ord. Jag tog mina mediciner vid halv 8 och sedan lade jag mig för att sova bort förmiddagen, men det tog tid innan jag somnade.


De ringde från kliniken i Södertälje och meddelade att den usla doktor AH kommer att ringa på torsdag i stället för idag. Fantastiskt att de meddelade det och inte behandlade mig med den vanliga tystnaden!


Solen sken igår, men idag är det mulet igen, så jag har tänt alla lampor. Det är 6 plusgrader och verkar inte blåsa. Senare i eftermiddag ska jag gå ned till tobakshandlaren och möta Pär där för att åka till Coop och handla, så jag kommer utanför dörrarna även idag.


Jag har vaga funderingar på att åka in till Stockholm i morgon för att gå i affärer. Jag vet inte när jag gjorde det senast. Köpa lite hudvård, kanske böcker och kanske kläder. Det vore bra om jag kunde fixa några julklappar oxå. Pär och jag har kommit överens om att vi egentligen inte önskar oss någonting, så vi köper till Elin och sedan köper vi något tillsammans till oss 2.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards