Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ewa - 17 november 2011 15:50

Seroquel gör mig trött på kvällen och sedan jag började med den, så går jag ofta och lägger mig före klockan 22 och sover gott hela natten. Det innebär oxå att jag vaknar tidigare, men jag stiger inte upp. Jag kan oftast somna om. I morse t.ex vaknade jag vid 8, men vägrade att gå upp för vad 17 skulle jag upp så tidigt att göra - hur skulle jag få tiden att gå?! Klockan var 20 över 10 när jag slutligen fick ge mig för att jag behövde gå på toaletten. Ångesten hade satt klorna i mig för länge sedan, så det gällde för mig att hitta på saker att göra.


Jag släppte ut grisarna och smörjde in Humlans nos med Pevaryl. Då upptäckte jag att jag hade glömt att städa köksgolvet inklusive byta marsvinens handdukar. Jag brukar göra det på onsdagkvällen och så städar jag buren på torsdag. Alltså fick jag lyfta in alla marsvin igen och stänga in dem för att kunna städa golvet. Ångesten rev och slet och för att hålla den stången, så städade jag buren, men det hjälpte inte. Det kändes som om jag var nära att få panik och knuten i magen gjorde att jag nästan mådde illa. Jag stod inte ut längre, så jag tog 3 Theralen-droppar - gamla, fungerande metoder. Lugnet infann sig mindre än en timme senare. Jag mår inte bra, men jag har ingen knut i magen och jag känner inte av någon panik. 


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards