Alla inlägg under september 2011

Av Ewa - 5 september 2011 14:59

Idag fick jag den sjätte och sista el-behandlingen. Utvärdering: jag ångrar inte att jag provade det även om effekten inte blev så stor som jag hade hoppats. Jag tackade nej till ytterligare 2 behandlingar - det börjar kännas slitsamt att bli sövd flera gånger i veckan och att behöva vänta 3 timmar innan jag får prata med en läkare....... Nu är jag färdig med det där! Jag känner mig smått avtrubbad och går omkring med en känsla av overklighet som jag undrar när den ska försvinna. Huvevärk.....


I morgon ska jag träffa min läkare A för att skriva ihop ett läkarutlåtande.


Fridens.   

Av Ewa - 3 september 2011 11:04

Inga konstigheter vid gårdagens, den femte behandlingen. Jag fick vänta 3 timmar igen för ett meningslöst läkarsamtal där överläkaren inte var med. Medicinbyte ska jag ta upp med min egen läkare på tisdag.


Idag ska Elin och Pär träffa Elins "svärföräldrar". Efter 1,5 år har de äntligen gett med sig och de har träffat Elin redan. Det här innebär att smygandet är över och allt är ute i det öppna. Jag orkar inte följa med den här gången.


Fridens.   

Av Ewa - 1 september 2011 10:46

...........ect-behandling, så fick jag inte gå hem direkt utan att träffa en läkare först. Jag fick vänta i nästan 3 timmar på det där tråååååkiga rummet. I morgon är det dax för den femte behandlingen och jag ska träffa 2 läkare efteråt för att diskutera medicinbyte. Läkaren jag träffade igår tyckte att det var konstigt att jag kunde hamna i en så pass djup depression när Cymbalta-dosen var så pass hög som 90 mg/dag. Jag har inget emot medicinbyte, jag är mer fundersam över att ect-behandlingarna inte har haft större effekt. I det stora hela, så upplever jag ingen skillnad och jag är besviken! Nu har jag 2 planerade behandlingar kvar och fler än så har jag nog inte lust att gå igenom.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards