Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ewa - 26 september 2011 12:15

I Wikipedia kan man läsa om galon. Bland annat står att läsa: "Genom plastbeläggningen blir textilväven både vattentät och slitstark, vilket gör den lämplig för en mängd användningsområden." Idag har Pär och jag varit gifta i 19 år vilket är galon-bröllop. Det är slitstarkt. Det håller! Vi ska fira genom att äta middag på Amazon och jag tror nog att jag ska beställa något annat än filét mignon denna gång, men varm choklad med vispgrädde ska jag ha till efterrätt!


 

Jag har promenerat i 80 minuter i väldigt behagligt höstväder. Det var ruskigt tungt i början och jag var nära att vända om och gå hem och lägga mig igen, men jag är glad att jag härdade ut. Dels är det ett sätt att få tiden att gå och dels är det dj-t skönt att komma ut och dels är det ju denna satans viktminskning. Hela tiden. Det är många kilon kvar innan jag kan få slippa tänka på den. Det går pinsamt långsamt (8 kg på lika många månader) och jag tröstar mig hela tiden med att det är BRA att det går långsamt och att jag förmodligen inte kommer att gå upp igen när jag väl har kommit i mål. Faktum är ju att den LKHF-variant som jag kör är en väldig lättviktare jämfört med de riktigt seriösa, men är inte det idealet? Att kunna gå ned i vikt med minsta möjliga ansträngning?


Fridens.     



Av Ewa - 26 september 2011 12:08

"Open your heart" med Madonna. En riktigt bra gånglåt!


Fridens.    


Av Ewa - 26 september 2011 12:05

"Lost" med Coldplay. Jag tycker om den här!


Fridens.    



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards