Alla inlägg den 25 september 2011

Av Ewa - 25 september 2011 16:05

Jag kollade upp Tryptizol i FASS. Man bör inte kolla upp biverkningar i allmänhet för då blir man inbillningssjuk på kuppen och kan inte sova, men det var inte det jag gjorde utan jag kollade upp en specifik biverkning som har med drömmande att göra. Sedan jag bytte medicin, så har mina nattliga drömmar blivit betydligt intensivare och faktiskt mer spännande. Som biverkning finns att man kan få mardrömmar, men det är inte det jag upplever utan att drömmarna är intensivare och - om möjligt - mer verklighetstrogna. Jag älskar att sova och som det är nu är det nästan spännande att lägga mig för natten!    


Det pågår en inre kamp i mig just nu. Det är Av Gammal Vana som försöker köra över  Det Sunda Förnuftet. Jag är inte det minsta sugen på godis eller någon av dess släktingar, men Av Gammal Vana försöker ihärdigt att övertala mig att klä på mig riktiga kläder (andra än pyjamas vill säga) och gå ned till Konsum för det är mysigt att ha något gott att tugga på till kvällsfilmen.

Jag tänker inte gå till Konsum. Jag kommer inte att gå till Konsum. Jag tänker inte låta Av Gammal Vana vinna den här gången!    


Fridens.     

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards