Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Ewa - 30 augusti 2011 18:02

När jag var hos dr Levaxin i februari, så bokade vi en preliminär tid till idag, 30 augusti. Pre-li-mi-när tid. När dr Levaxin fick provresultaten, så ringde han och tyckte att vi skulle ses redan i maj i stället vilket vi gjorde. Sjabblet från min sida består i att jag skulle av strukit den preliminära augusti-tiden, men det tänkte jag inte på, så idag åkte jag hela vägen till Sophiahemmet helt i onödan. Jag hade inte kunnat lämna prover idag även om det hade varit meningen för jag sjabblade med medicinerna oxå genom att ta Levaxin i morse vilket jag inte ska göra när det är provtagning på g. Det är första gången som jag har gjort det misstaget; första gången sedan jag började med Levaxin för.........x antal år sedan! Jag var gråtfärdig.


Ect-behandling numro 4 i morgon med efterföljande samtal med en läkare. Om jag ska vara helt ärlig, så tycker jag inte att jag mår bättre. Jag känner fortfarande ett kompakt motstånd varje morgon när jag vaknar och motståndet har sällskap av meningslösheten.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards