Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ewa - 28 juli 2011 20:56

Fortsatt varmt även om det har fläktat under dagen. Nu på kvällen står allt stilla igen och det är fortfarande 23 grader. Molnigheten gör ju att värmen lär bli kvar över natten. Uäää....


Jag avbokade veterinärtiden för Lillan. Än en gång. Hon mår bra igen. Än en gång. Anledningen till kanin-hoppandet kan ha varit att hon hade ont i en framtass, men det syns inget så'nt idag. Vi behöver bara viska ordet veterinär, så kryar grisarna på sig......


Lördagens Norge-tripp följd av den årliga Grövelsjö-vistelsen är orsaken till sur stämning här hemma och får mig att må dåligt. Elin har ändrat sig och vill inte längre stanna kvar i Grövlis utan bara följa med på Norge-svängen och det ger henne en hel del ångest. Nu är det i alla fall bestämt att hon tar bussen hem till Stockholm och Pär stannar kvar i Grövlis. Pär är på ett gräsligt humör (enbart ett konstaterande för jag tar ingens parti den här gången), så pass gräsligt att jag funderar på att sova i soffan i natt.


I morgon blir det SATS igen för att få komma hemifrån.


O-fridens. 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards